İstifadəçilər App Store-da 2019-cu il üzrə ümumilikdə nə qədər vəsait xərcləyiblər?

İstifadəçilər App Store-da 2019-cu il üzrə ümumilikdə nə qədər vəsait xərcləyiblər?

Sosial Media
16.06.2020 PAYLAŞIM

    Apple şirkəti bildirib ki, istifadəçilər 2019-cu ildə App Store-da ümumilikdə 519 milyard dollar vəsait xərcləyiblər. Bu məlumatlar Analysis Group adlı konsaltinq şirkətinin müstəqil tədqiqatı nəticəsində əldə olunublar. App Store platformasının 2008-ci ildə istifadəyə verilməsindən bu günə kimi tərtibatçlar tətbiqlər və onların daxilində reallaşdırılmış alış-veriş sistemləri sayəsində ümumilikdə 155 milyard dollar gəlir əldə ediblər. Bu gəlirin 1/4 hissəsi məhz 2019-cu ilin payına düşüb. Gəlirin böyük bir hissəsi olan 413 milyard dollar 2019-cu ildə fiziki məhsullar ilə xidmətlərin payına düşüb.

- 268 milyard dollar - pərakəndə satış tətbiqləri (Target, Best BuyEtsy)


- 57 milyard dollar - səyahət üçün olan tətbiqlər (Expedia United)

- 40 milyard dollar - nəqliyyat servisləri (Uber Lyft)

- 31 milyard dollar - yemək çatdırılması tətbiqləri (DoorDash Grubhub).

    Gəlirin ikinci böyük hissəsi (61 milyard dollar) 2019-cu ildə rəqəmsal məhsullar və xidmətlər kateqoriyasını əhatə edib. Bu kateqoriya özündə musiqi və video servislərini, kitabları, fotoredaktorları, idman və tanışlıq servislərini birləşdirir. Tətbiqlərin daxilinə inteqrasiya edilmiş reklamlardan və alış-veriş sistemlərindən Apple şirkəti 45 milyard dollar gəlir əldə edib. Bunun 20 milyard dolları mobil oyunların payına düşüb. Apple həmçinin qeyd edib ki, App Store platformasında 2 milyona yaxın tətbiq mövcuddur və sözügedən platformaya həf həftə 175 ölkədən ümumilikdə yarım milyard insan daxil olur.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


TikTok ən çox yüklənmiş tətbiqlər reytinqində yenidən birinci yeri tutub..

Sensor Tower analitik şirkəti iyul ayı üzrə ən çox yüklənmiş tətbiqlərin reytinqini tərtib edib. ..


Whatsapp yaxın zamanda çoxlarının gözlədiyi faydalı funksiyanı əldə edəcək..

Whatsapp dünyanın ən məşhur messenceri olsa da onun hələ də normal krosplatform özəlliyi yoxdur. Lak..


Youtube bütün platformalar üçün yeni istifadəçi interfeysini test edir

Google şirkəti Youtube videoservisinin dizaynı üzərində təcrübə aparmağa davam edir. İnternetdə Andr..


Facebook özünün TikTok analoqu olan Reels servisini işə salıb

Facebook şirkəti qısa videoların hazırlanması üçün nəzərdə tutulmuş Reels adlı servisi işə saldığını..


Whatsapp-da fake mesajların yoxlanması imkanı yaradılıb: Yeni funksiya necə çalı..

Son yenilənmə ilə Whatsapp messenceri bəzi regionlar üçün daha bir faydalı funksiya əldə edib. Bu fu..

×