İstifadəçi baxmayacaq amma dinləyəcək: Youtube-da yeni reklam formatı istifadəyə veriləcək

İstifadəçi baxmayacaq amma dinləyəcək: Youtube-da yeni reklam formatı istifadəyə veriləcək

Sosial Media
18.11.2020 PAYLAŞIM

    Youtube videoservisindəki reklam elanları artıq hamıya məlumdur. Təbii ki, istifadəçi öz istəyinə uyğun olaraq reklam elanlarından yan keçə bilər. Lakin Google şirkəti belə bir ehtimal üçün də hazır ssenari fikirləşib. Şirkətin verdiyi məlumata əsasən hətta ekrana baxmayan istifadəçini də əhatə edəcək yeni reklam formatının Youtube-da aktiv testinə artıq start verilib. Bu barədə Engadget saytı xəbər verib. Google şirkətinin rəsmi bloqunda yenilənmiş reklam elanları standartı barəsində məlumat təqdim olunub. Yeni reklam standartında əsas diqqət reklamın səsinə ayrılır.

    Şirkət bildirib ki, bu cür kontentin dinlənilməsi zamanı istifadəçi səs vasitəsilə təsvir olunan məhsulu və ya hansısa xidməti hətta gözləri qapalı şəkildə canlandıra biləcək. Güman olunur ki, bu cür reklam elanlarının xronometrajı 15 saniyə təşkil edəcək, hərəkətsiz foto və ya sadə animasiyaya sahib olacaq. Youtube təmsilçiləri bildiriblər ki, audio elanlar auditoriyanın əhatə dairəsini genişləndirəcək. Artıq bir neçə ay ərzində aparılan ilkin test nəticələrinə əsasən bu cür yeni reklam standartı sayəsində Youtube-da yoxlanışdan keçmiş reklam kampaniyalarının 75%-i brendlərin məşhurluğunu qaldırıb.


Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Youtube-dakı videokontent yaradıcılarına kömək üçün Google şirkəti yeni süni zək..

Bir neçə ay bundan öncə Google şirkəti Youtube videoservisinə çox faydalı bir funksiya əlavə etmişdi..


Twitter Fleets: Twitter istifadəçiləri üçün Instagram Stories analoqu istifadəyə..

Twitter sosial şəbəkəsi özünün Instagram-dakı Stories analoqunu işə salıb. Söhbət, Fleets adlı bölmə..


Whatsapp-ın yeni versiyası mesajların bildirişləri ilə bağlı qıcıqlandırıcı prob..

Messencerlərin bütün rahatlıqlarına baxmayaraq gün ərzində mesajlar barəsində olan daimi bildirişlər..


Instagram-ın ana səhifəsində dizayn dəyişikliyi və iki yeni funksiya: Yeniliklər..

Instagram son bir neçə il ərzində ilk dəfə öz tətbiqinin dizaynında dəyişikliklər edib. Edilmiş dəyi..


Çatdakı mesajların fərdi silinməsinə son: Whatsapp-a çoxdan gözlənilən funksiya ..

Çox zaman istifadəçilər messencerlərdəki çatlarda göndərdikləri vacib olmayan mesajları fərdi şəkild..


Despacito ikinci yerdə: Youtube-da ən çox baxış sayına sahib videonun adı açıqla..

Məşhur Youtube videoservisi ən çox baxılan videoların yenilənmiş reytinqini təqdim edib.

×