Yardıma ehtiyacı olan 2000-dən çox qadın 'Qadın Qaynar Xətti'nə müraciət edib

Yardıma ehtiyacı olan 2000-dən çox qadın 'Qadın Qaynar Xətti'nə müraciət edib

Reklam və Marketinq
26.01.2023 PAYLAŞIM

    Ötən ilin iyun ayında Azercell-in təşəbbüsü ilə fəaliyyətə başlayan “Qadın Qaynar Xətti” çətin həyat şəraitində olan və ya şiddətlə üzləşən qız və qadınlara günün istənilən vaxtında dəstək verir. Qaynar xəttin yarımillik hesabatına əsasən mərkəzə edilən müraciətlərin 50%-dən çoxu ailədaxili problemlər, psixoloji və fiziki zorakılıqla bağlı olub. Digər zənglər hüquqi yardım, ailimentlərin alınması, boşanma, sosial-maddi rifah, səhiyyə hüququ kimi məsələlər və sığınacaqla təmin olunma ilə əlaqədar olub.  

    Qeyd edək ki, Azərbaycan Respublikasının Ailə, Qadın və Uşaq Problemləri üzrə Dövlət Komitəsinin dəstəyilə yaradılan mərkəz “Ümidli Gələcək” Sosial Təşəbbüslər İctimai Birliyi tərəfindən idarə olunur.


    “Ümidli Gələcək” İctimai Birliyinin xüsusi ixtisaslaşmış psixoloqları, sosial işçiləri və hüquqşünasları  zəng edən xanımlara ilkin dəstək göstərir, zəruri hallarda müraciət müvafiq dövlət qurumlarına, icma əsaslı hüquq klinikalarına, reabilitasiya mərkəzlərinə, sığınacaqlara və yerli QHT-lərə yönləndirilir. Statistikaya əsasən qaynar xəttə müraciət edən qadınların əksəriyyətinə psixoloji dəstək göstərilib, 23%-i hüquqi yardım ilə təmin edilib, 19%-i müvafiq qurumlara yönləndirilib  və 6%-i sığınacaqla təmin olunub. 

    Qaynar xətt ilə əlaqə saxlayan qadınlara aid məlumatların məxfi saxlanılmasına xüsusi diqqət ayrılır və yalnız onların öz razılığı əsasında hər hansı məlumat müvafiq təşkilat və ya qurumlara ötürülür.  

    “Qadın Qaynar Xətti” dəstəyə ehtiyacı olan bütün qız və qadınları 116111 qısa nömrəsi vasitəsilə mərkəz ilə əlaqə saxlamağa çağırır!

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


'Gələcək üçün kodlaşdır' hakatonunun qalibləri mükafatlandırıldı

Azercell-in dəstəyi və Azərbaycan-Fransız Universitetinin təşkilatçılığı ilə keçirilən yarışmada 40..


Galaxy S23 Ultra 7 Avropa İttifaqı İstehlakçılar Assosiasiyası arasında № 1 oldu..

Galaxy S23 Ultra 7 Avropa İttifaqı İstehlakçılar Assosiasiyası arasında mobil telefon icmalının nəti..


'Kontakt'da 'Başqa bahara saxlama' kampaniyası – 50%-dək ENDİRİM, XÜSUSİ KREDİT ..

Azərbaycanın ən böyük pərakəndə satış şəbəkələrindən biri olan “Kontakt” Novruz bayramına özəl “Başq..


Novruz ərəfəsində sosial şəbəkələrdə Azercell ilə daha aktiv ol!

Lider mobil operator bayrama özəl sərfəli “Sosial Şəbəkə” paketlərini təqdim edir


Ən yaxşı təcrübələr və özünü doğrultmuş strategiyalar - Rafiz Quliyevlə müsahibə..

Hər kəsə salam və təcrübəli Android proqramçısı Rafiz Quliyevlə müsahibəmizə xoş gəlmisiniz...


Azercell-in sponsorluğu ilə 'I Bakı Korporativ Sosial Məsuliyyət və Dayanıqlı İn..

Tədbirdə şirkətin Tərəfdaşlarla Münasibətlər şöbəsinin direktoru Nigar Şıxlinskaya “Telekom sektorun..

×