main-post-cover

    'Kontakt'ın 'Şeş-qoşa' kampaniyasında 18623 manat uduldu – ELEKTROMOBİL QAZANMAQ İMKANI DAVAM EDİR

    Digər
    Reklam və Marketinq
    06.06.2023
    Farid Pardashunas
        “Kontakt” mağazalar şəbəkəsinin elan etdiyi “Şeş-qoşa” kampaniyasının cəmi 5 gündür başlamasına baxmayaraq, artıq ümumilikdə 18 min 623 manatlıq keşbək udulub. Kampaniyada iştirak edən 2 nəfər bəxtigətirən isə super priz – Volkswagen ID.4 elektromobilini qazanmaq üçün şans əldə edib. Onlar digər finalçılarla birlikdə bu həftəsonu bəxtlərini avtomobil uğrunda sınayaraq zər atacaqlar.

        Siz də adınızı bəxtigətirənlər siyahısına yazdırmaq istəyirsinizsə, vaxt itirmədən istənilən “Kontakt Home” və ya “Kontakt Smart” mağazasına yaxınlaşın, nağd, “3 dəfəyə ödə” və ya kredit şərti ilə hər hansısa məhsulu alın. Elə mağazadaca, “Şeş-Qoşa” stendində bəxtinizi sınayıb:
    - “Şeş” ataraq aldığınız məhsulun dəyərini 100%-dək geri alın;
    - Ən əsası isə, şeş-qoşa ataraq, Volkswagen ID.4 elektromobilini pulsuz aparın!
        Səhv anlamadınız! “Şeş-Qoşa” kampaniyasının budəfəki super prizi 100% elektriklə çalışan, “İlin avtomobili” seçilən Volkswagen ID.4-dür.
        Odur ki, “Kontakt”ın sevindirdiyi on minlərlə insandan biri olmaq üçün vaxt itirmədən sizə ən yaxın “Kontakt” mağazasına tələsin.
        Bəzən fələyin üzümüzə gülməsi üçün zər atmaq kifayətdir. Azərbaycanda ilk dəfə elektromobil uduşunu qazanmaq şansı öz əlinizdədir.
        Kampaniya haqqında detallı məlumatı buradan əldə etmək mümkündür.
    Linki kopyala

    Bənzər xəbərlər

    Oxşar xəbərlər