main-post-cover

    YouTube qalmaqalında günahkar kimdir: Media qurumları yoxsa Google?

    Sosial Media
    07.05.2017
    Farid Pardashunas

    Dünyanın ən çox istifadə edilən video platforması YouTube-un bir müddətdir yaşadığı video reklam qalmaqalı üçün, Google CBO-su Philip Schindler yaşanan hadisələrdən ötəri media qurumlarını günahlandırdı!

    Keçdiyimiz aylarda yaşanan YouTube video filtrləmə hadisəsi yenidən başlayır kimi görünür. Çünki Google-un CBO-su Philip Schindlerin etdiyi şərhdə birbaşa olaraq medianı günahlandırır.

    YouTube reklamlarında nələr yaşandı?

    YouTube-un reklam yayımları etmək adına istifadə edilən video filtrləmə sistemində yaşanan problemlər səbəbindən bir çox böyük markanın reklamı yayımlanmamalı yerlərdə görülməyə başlamışdı. YouTube bu vəziyyəti sürətlə aradan qaldırdı və mövzuyla əlaqədar olaraq bir də mətbuat açıqlaması etdi amma aradan keçən müddətdə böyük firmalar tək-tək YouTube-dan reklamlarını çəkməyə başladılar.
    İşin ciddiyətinin artmasıyla birlikdə indi də Google-un CBO-su Philip Schindler, medianın bu hadisəni xəbər xüsusiyyəti daşıdığı istiqamətində qiymətləndirərək ana səhifələrinə daşımasından məmnunsuzluq duyduğunu ifadə etdi.

    Görünüşə görə Schindlerə görə bu yaşanan hadisənin bu cür büyüməsindəki təməl günahkar da yazılı və vizual mediadır. Yəni Google da əslində yaşanan problemi insanlara çatdırdığı üçün media orqanlarını günahlandırır.
    Burada müzakirə edilməsi lazım olan nöqtənin bu cür xəbər dəyəri daşıyan bir hadisəni başlıqlara daşımaq olmadığı çox açıq bir şəkildə ortadadır. Google-un bu tərz şərhlər etmək yerinə yeni sistemlər inkişaf etdirməsi daha məqsədə uyğun olar.
    Linki kopyala

    Bənzər xəbərlər

    Oxşar xəbərlər