YouTube qalmaqalında günahkar kimdir: Media qurumları yoxsa Google?
Sosial Media
07.05.2017
Farid Pardashunas
Dünyanın ən çox istifadə edilən video platforması YouTube-un bir müddətdir yaşadığı video reklam qalmaqalı üçün, Google CBO-su Philip Schindler yaşanan hadisələrdən ötəri media qurumlarını günahlandırdı!
Keçdiyimiz
aylarda yaşanan YouTube video filtrləmə hadisəsi yenidən başlayır kimi
görünür. Çünki Google-un CBO-su Philip Schindlerin etdiyi şərhdə birbaşa olaraq
medianı günahlandırır.
YouTube reklamlarında nələr yaşandı?
YouTube-un
reklam yayımları etmək adına istifadə edilən
video filtrləmə sistemində yaşanan problemlər səbəbindən bir çox böyük markanın reklamı yayımlanmamalı
yerlərdə görülməyə başlamışdı. YouTube bu vəziyyəti sürətlə aradan qaldırdı və
mövzuyla əlaqədar olaraq bir də mətbuat açıqlaması etdi amma aradan keçən müddətdə
böyük firmalar tək-tək YouTube-dan
reklamlarını çəkməyə başladılar.
İşin ciddiyətinin
artmasıyla birlikdə indi də Google-un CBO-su Philip Schindler, medianın bu
hadisəni xəbər xüsusiyyəti daşıdığı istiqamətində qiymətləndirərək ana səhifələrinə
daşımasından məmnunsuzluq duyduğunu ifadə etdi.
Görünüşə görə
Schindlerə görə bu yaşanan hadisənin bu cür büyüməsindəki təməl günahkar da
yazılı və vizual mediadır. Yəni Google da əslində yaşanan problemi insanlara
çatdırdığı üçün media orqanlarını günahlandırır.
Burada
müzakirə edilməsi lazım olan nöqtənin bu cür xəbər dəyəri daşıyan bir hadisəni
başlıqlara daşımaq olmadığı çox açıq bir şəkildə ortadadır. Google-un bu tərz şərhlər
etmək yerinə yeni sistemlər inkişaf etdirməsi daha məqsədə uyğun olar.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
YouTube öz yeni dizaynını test etməyə başlayıb
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)